צילום סרטים ליוטיוב

צילום סרטים ליוטיוב – קידום תדמיתי במהירות האור

פעם החיים היו פשוטים יותר. לא רק לאנשים פרטים, אלא גם לבעלי עסקים. אדם היה פותח עסק, מפרסם מודעה קטנה בעיתון, והלקוחות כבר היו מגיעים ומפיצים בעצמם את הבשורה. כיום, שפע ערוצי המדיה, כמו גם התחרות העזה כמעט בכלל הענפים בשוק, מצריכה מחשבה אחרת. יצירתית, מגוונת. "מחוץ לקופסא".


מתוך ההנחה הזו נולד קונספט, שאפילו הוגיו לא האמינו שינחל הצלחה כה גבוהה. הרעיון פשוט. לאור העובדה שלמעלה משני שליש מגולשי האינטרנט נוהגים לגלוש באתר הסרטונים יוטיוב באופן תדיר, החליטו המשווקים לנצל את האתר ולהפוך אותך למשאב פרסומי אדיר. האמצעי: צילום סרטים ליוטיוב – סרטי תדמית ושיווק לאנשים ועסקים.

הגדולה של הקידום באמצעות יוטיוב היא בכך שבמרבית המקרים, הוא אינו "שקוף" בכוונותיו. המסתוריות האופפת את הסרטונים השיווקים, היעדר הזיהוי הישיר שלהם, מעורר עניין אצל הצופה, שתוהה מהי מטרת הסרטון. הגולש נמשך לסרטון בגלל התוכן שלו. הוא מצחיק אותו, מרגש, מפתיע, מסקרן, וצופה בו מתוך רצון ולא מתוך כפייה. צילום סרטים ליוטיוב נוחל הצלחה בעיקר בגלל עניין זה.

לדוגמא, ילד חמוד בן 4 שמפליא בשיר ראפ משעשע במהלכו "מושחל" שם של בית ספר למוסיקה; סרטון בו רואים אדם גדול ממדים רץ במהירות מפתיעה, ו"במקרה" המצלמה מתרכזת לרגע בנעלי הריצה שלו; שלוש בחורות יפהפיות שוטפות רכב בצורה מינית, כשסמל יצרן הרכב נראה על המסך, וכדומה.

מחקרים ובדיקות שנעשו על קהלים הטרוגניים בקבוצות בדיקה, גילו מה רבה ההשפעה של סרטונים אלו, בטווח הקצר והארוך. צילום סרטים ליוטיוב, במרבית המקרים, היא שיטה הנהנית לא רק מתפוקה מרשימה, אלא גם מהוצאה נמוכה. הפקת סרטונים שכאלו אינה יקרה (כמובן, תלוי באיכות ובתוכן הסרטון) ויחס ההשקעה לעומת התפוקה גבוה במיוחד.

סרטי תדמית מסייעים גם במסע של יחסי ציבור באינטרנט ומיתוג על ידי משרד יח"צ

כתיבת תגובה