הגדלת הפעילות סביב העסק שלכם

כיום, התחרות בשוק העסקים הישראלי הינה לא קטנה כלל, כל עסק נלחם על מקומו ועל לקוחותיו על מנת להמשיך לשדר עסקים כרגיל. מצד אחד, מצב זה טוב הלקוחות, שיש  ברשותם מגוון בחירה רחב ומצד שני זה לא טוב עבור העסקים שמספר לקוחותיהם מצטמצם כאשר עוד עסק דומה נפתח.

על כן, על מנת להשאיר את העסק יציב, כלכלי ולהבטיח המשכיות עסקים רבים עושים המון על מנת להגדיל את הפעילות סביב העסק שלהם וליצור יותר מודעות, להפיץ את פרסום העסק לכמה שיותר אנשים ועוד.

דרכים להגדלת הפעילות סביב העסק
ובכן, אם אתם בעלי עסקים ושאלתם את עצמכם כיצד להגדיל את הפעילות סביב העסק שלכם ולהגדיל את הפער בינכם לבין המתחרים שלכם, כדאי לעבור על המאמר הבא שבא לעשות לכם קצת סדר בעסקים! ובכן כל ארגון מייחל להכפיל את הכנסותיו, אולם לא תמיד הדרך להצליח בכך היא פשוטה ולפעמים נדרשת המון עבודה אך הודות למאמצים רבים תוצאות נראות לעין מהר מהצפוי. אחת הדרכים הנפוצות ביותר היא לגשת לייעוץ עסקי. היועץ העסקי הינו בעל ניסיון רב בתחום אשר יודע לתת את הכוונה המתאימה בותר עבור כל אחד בהתאם לסוג ואופי העסק, מיקומו לקוחותיו הפוטנציאליים.

אופציה נוספת היא תכנון וגיבוש אסטרטגיה. אז מהי אסטרטגיה? האסטרטגיה היא בעצם סוג של תכנית מסוימת שלפיה פועלים המון עסקים. במידה ועובדים לפיה בהחלט ניתן להגדיל את ההכנסות. כמו כן, חשוב להבין שישנן המון אסטרטגיות שונות ויש לפעול בכל אחת מהן בחכמה. כלומר, אסטרטגיה על לקוחות קיימים אינה מתאימה לגיוס לקוחות חדשים ולכן יש לנקוט בשתי דרכים שונות לחלוטין- האחת היא למטרת שימור לקוחות קיימים והגדלת כמות המכירות במגזר זה. השני הוא לטובת גיוס לקוחות פוטנציאליים חדשים שיוסיפו לכמות ההכנסות החודשית ויגרמו לעסק לפרוח עוד יותר.

דרכים חלופיות ונוספות להגדלת הפעילות
כמו כן ישנם עוד מספר דרכים נוספות להגדלת הפעילות סביב העסק וזאת על ידי קמפיינים נרחבים, פעילויות שונות למען קידום מכירות, השקות, עריכת כנסים וכל פעילות יצירתית אחרת שעשויה לתרום מבורכת. בעצם, פעילויות אלו חושפות את העסק שלך לתפוצה רחבה יותר וגם אם לא נסגרו עסקאות כפי שציפינו זה ממש כמו להכין את השטח לבוא העתיד הקרוב.

לסיכום
אולם יחד עם זאת, חשוב לזכור שגם עם ננקוט באסטרטגיה החכמה ביותר, כזו שההצלחה מוכחת. לא נצליח ללא מתן שירות איכותי, אמין ויעיל ללקוחותינו, ברוב המקרים הלקוח זוכר את השירות והאדיב ופחות את שיטת המכירה של יועץ המכירות או המחיר ששילם. יתרה מכך, כאשר לקוח זוכה לקבל שירות טוב הוא גם יגיע לאותו העסק שוב בפעם הבאה ולא יחשוב לחפש את המתחרים, גם אם המחיר גבוה יותר.

לאתר של קיוי

http://www.kivi.co.il/

This entry was posted in מסחר. Bookmark the permalink. Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Post a Comment

You must be logged in to post a comment.